سفارش تبلیغ
صبا ویژن


سعی کنید قران انیس و مونستان باشد ، نه زینت دکورها وطاقچه های منزلتان شود ،بهتر است قرآن را زینت قلبتان کنید. شهید سید مجتبی علمدار

پایگاه تخصصی شهدا ...

آخرین مطالب ارسالی
شهید مدافع حرم فیروز حمیدی زاده
نایب امام دیگر نخواهد امد
شهدا را باذکر صلوات یاد کنید
بریم ددر ؟ کدوم ددر ؟
تشیع شهدای غواص در بجنورد
حضور رهبر انقلاب در گلزار شهدای بجنورد و زیارت امامزاده سید عباس
رزمنده های ما... همه معادله های اهل علم رو به هم زدند.
اعتکاف یادتون نره...
رمز عملیات یا ابوالفضل العباس علیه السلام...
دست ما رو هم بگیرید شهدا
نه خــوابه ! نه مــسته ! نه خــماره !
25 دی ماه سالگرد عروج ملکوتی شهید بایرام(مصطفی)کریمی
دوستان در مسجد النبی (ص) شهرستان بجنورد دهه 70
کلیپ ویدئیویی برادر علیرضا محمد زاده در جبهه
جای پدرم خالی
[همه عناوین(215)][عناوین آرشیوشده]

مدتی پیش در صحنه ورزش، اتفاقی جالب و خیره کننده رخ داد و سانسور شدن آن در رسانه های خارجی امری طبیعی به نظر می رسید ،اما دلیل بی مهری رسانه های خودی هنوز هم نامشخص است!

سمیه
سمیه حیدری  مدال بندگی خدا را بر مدال رنگ و رو رفته ی سوری و ظاهری ارجحیت داد و با تاجی که در خور یک زن مسلمان هست ، یعنی چادر، بر روی سکوی قهرمانی ایستاد و اوج اعتقاد و حیای یک بانوی شیعه را به رخ جهانیان کشید.(+)
این حرکت می توانست کانون توجه و تبلیغ حجاب و عفاف باشد اما متأسفانه رسانه های خودی حق مطلب را ادا نکردند. سمیه حیدری دست به کاری زد که سوای از بی توجهی دوست و دشمن به آن، اثری بسیار والا در زمینه حجاب زنان، بر جای گذاشت.(+)
گذشت تا اینکه بانوی ووشو کار ایرانی درمسابقات اندونزی به دومین مدال طلای خویش در مسابقات جهانی دست یافت و آن را مانند مدال اول خود، مجدداً به امام خامنه ای، رهبر و مقتدای خویش هدیه کرد و بی صبرانه آرزوی دیدار امامش را نمود.(+)

هاشمی

ایشان با حضور در محضر امام به همراه حجاب برتر و هدیه کردن مدال خود به ایشان، انگار کمر همه خشک مغزان متحجر، که سنگ آزادی زنان را به سینه می زدند و از مظلومیت زنِ در بند و حصارِ ایرانی می نالیدند، یکباره شکست و همه آنها را در حیرت گذاشت، حتی اگر آن را مسئله ای بی اهمیت جلوه دهند…
این گروه آن چنان از اسارت حجاب حرف می زنند که احساس میکنی تو را با غل و زنجیر بسته اند؛ اما… اما عده ای بخاطر بالا بردن پرچم حجاب کارها میکنند…با یک حرکت‌شان انگار همه بی احترامی ها یکباره شکست می خورد و نقشه ها نقش بر آب می شود!!
اگر حجاب دست و پاگیر است، اگر اسارت هست، چرا عمومیت ندارد؟؟ چرا برای بعضیها دلیل پیشرفت هست و برای گروهی بهانه ی پسرفت؟!!
احسنت به بانوی ووشوکار محجبه که حجاب پله ی صعودش شد نه بهانه ی سقوط !
احسنت شیر زنی را که با همین به اصطلاح غل و زنجیر اسارت، آزادهای بی حجاب را شکست داد و قهرمانی جهان را به ارمغان آورد و در آخر، زبان در تحسین این بانو قاصر است که حاصل زحمات مدتها تلاش وزحمتش را در اوج فروتنی به محبوبش، رهبرش و امامش تقدیم کرد، آن هم فقط در ازای دیدن لبخندی از یار!!
اینجاست که انسان از تعیین ملاک بهتر و بدترها عاجز است ، و این خداوند بزرگ و مهربان است که ملاک دسته بندی بهترین ها و بدترین ها را در قرآن کریم مشخص می کند:

إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاکُمْ
" در حقیقت ارجمندترین شما نزد خدا پرهیزگارترین شماست "
سوره حجرات/ آیه13
به نظر می رسد  پس از این اتفاقات زیبا و امیدوار کننده و همین طور موج حجاب گرایی در اروپا و آمریکا(+)، جریانات حجاب در کشور ترکیه(+) و …، می توان نام برازنده"انقلاب حجاب گرایی" در عصر جدید را به آن اطلاق کرد. امید که آن دسته از زنان و دختران محترم ایرانی، که شاخ و برگ نسلی پاک و عفت گرا بوده اند، از قافله عقب نمانند.


جلباب ، قهرمانی زنان افتخار آفرین جمهوری اسلامی ایران و به خصوص خانم ها سمیه حیدری و مریم هاشمی را به ایشان تبریک و تهنیت عرض کرده و برای ایشان برترین مدال های بندگی خالصانه و عاشقانه در راه بندگی"الله" را، از خدای فاطمه(سلام الله علیها) مسئلت دارد. ان شاءالله به زودی یکی از اعضای"جلباب" نائب الزیاره شما در کربلای معلی خواهد بود…
و من الله توفیق..




لینک مطلب
 توسط مهران گلی در شنبه 92/8/25 ساعت  12:45 عصر نظر