سفارش تبلیغ
صبا ویژن


سعی کنید قران انیس و مونستان باشد ، نه زینت دکورها وطاقچه های منزلتان شود ،بهتر است قرآن را زینت قلبتان کنید. شهید سید مجتبی علمدار

پایگاه تخصصی شهدا ...

آخرین مطالب ارسالی
شهید مدافع حرم فیروز حمیدی زاده
نایب امام دیگر نخواهد امد
شهدا را باذکر صلوات یاد کنید
بریم ددر ؟ کدوم ددر ؟
تشیع شهدای غواص در بجنورد
حضور رهبر انقلاب در گلزار شهدای بجنورد و زیارت امامزاده سید عباس
رزمنده های ما... همه معادله های اهل علم رو به هم زدند.
اعتکاف یادتون نره...
رمز عملیات یا ابوالفضل العباس علیه السلام...
دست ما رو هم بگیرید شهدا
نه خــوابه ! نه مــسته ! نه خــماره !
25 دی ماه سالگرد عروج ملکوتی شهید بایرام(مصطفی)کریمی
دوستان در مسجد النبی (ص) شهرستان بجنورد دهه 70
کلیپ ویدئیویی برادر علیرضا محمد زاده در جبهه
جای پدرم خالی
[همه عناوین(215)][عناوین آرشیوشده]

نظرحضرت آیت الله مکارم شیرازی در مورد سیم کارت رایتل:

ایشان در پاسخ استفتائی در مورد استفاده از مکالمه تصویری فرمودند:
به یقین مفاسد این کار از فوائد آن بیشتر است و منشأ مفاسد جدیدی در جامعه ما که متاسفانه درگیر مفاسد مختلفی است خواهد شد و با توجه به اینکه ضرورتی برای اصل این کار نیست بنابراین شرکتهای خصوصی و دولتی باید از آن خودداری کنند

.رایتل




لینک مطلب
 توسط مهران گلی در سه شنبه 91/12/8 ساعت  10:20 صبح نظر

سید حسن نصرالله روحانی شیعه و دبیر کل حزب‌الله لبنان از زمان ترور سید عباس موسوی دبیرکل پیشین به وسیله? بالگردهای اسرائیلی در 16 فوریه سال 1992 است.
سید حسن نصرالله در 31 اوت سال 1960 در شهرک البازوریه از محله‌های فقیر نشین شرق صور در جنوب لبنان به دنیا آمد.

وی تحصیلات مقطع ابتدائی را در زادگاهش سپری کرد و دوره? راهنمایی را در محله‌ای به نام سن‌الفیل در شرق بیروت گذراند. مقطع دبیرستان را در روستای البازوریه در جنوب لبنان به پایان رسانید و در سال 1976، در سن 16 سالگی برای تحصیلات حوزوی به شهر نجف در عراق رفت و بعد از 2 سال اقامت و تحصیل در این شهر، مجدداً به لبنان باز گشت و در مدرسه? الامام منتظر در بعلبک مشغول به فراگیری علوم حوزوی شد.

نصرالله با اتمام دوره? دبیرستان و همزمان با آغاز جنگ داخلی لبنان وارد جنبش امل شد و به عنوان مسوول سازمانی جنبش شیعی امل در روستای البازوریه به فعالیت پرداخت؛ این شروع فعالیت سیاسی این روحانی شیعه بود.

در عکس های زیر دوران کودکی نوجوانی و ابتدای جوانی سید حسن نصرالله را مشاهده می کنید.







(((سید حسن در کنار پدر)))


سید حسن نصرالله.......






لینک مطلب
 توسط مهران گلی در شنبه 91/10/16 ساعت  12:52 عصر نظر

عکس بالا:
در این عکس لیلا زند - نفر سمت چپ - یکی از همکاران لابی نایاک(شورای ملی آمریکائیان ایرانی) در کنار آلن ایر(سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا) در ضیافتی که در رستوران برگزار شده دیده میشود.
عکس پایین:
این یکی از آخرین عکس های لیلا زند عضو نایاک و همکار لابی تریتا پارسی(مدیر شورای ملی آمریکا و ایران) با رحیم مشائی در تهران است!!

 



لینک مطلب
 توسط مهران گلی در یکشنبه 90/7/24 ساعت  11:19 صبح نظر

تعامل: افراشته، داماد احمدی‌نژاد طی نامه‌ای خطاب به بقایی برای برگزاری همایش بین المللی جوانان در تیرماه سال آینده درخواست تأمین بودج? 51 میلیارد تومانی از محل بودج? نهاد را نموده است

همانگونه که حدس زده می‌شد حمیدرضا افراشته به همراه همسرش برای شرکت در اجلاس جهانی ان. جی. او‌ها در ژنو حضور یافت.

هرچند سهمیه شرکت در این اجلاس جهانی جزو سهمیه‌های سازمان ملی جوانان بوده ولی مشخص نشد افراشته از جانب چه ارگانی در این اجلاس شرکت کرده است.
حمید رضا افراشته، داماد احمدی‌نژاد پس از بازگشت از سفر ژنو به مدیریت آموزش مرکز ملی جهانی شدن منصوب شده است.

 «افراشته» داماد خانم پروین احمدی‌نژاد است که علاوه بر عضویت در گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری از جانب رییس دفتر رییس جمهور به عنوان دبیر همایش بین المللی جوانان نیز منصوب شده است.

همچنین طی چند روز اخیر خبرنگار تعامل نیوز به سندی دست یافته است که در آن آقای افراشته طی یک نامه خطاب به آقای بقایی برای برگزاری همایش بین المللی جوانان در تیرماه سال آینده درخواست تأمین بودج? 51 میلیارد تومانی از محل بودج? نهاد را نموده است.
نظر خوانندگان محترم را جلب می‌کنیم به محتوای این درخواست و ارقام درخواستی کاملا غیرواقعی آن؛ از جمله برای سفرهای احتمالی (!!) 15میلیارد تومان، ایجاد و مدیریت پایگاه اطلاع رسانی 5 میلیارد تومان (!) و...

آنچه که از رئیس جمهور مکتبی و انقلابی انتظار می‌رود اینست که در اجرای عدالت، عادل باشند. ما در اینجا اصلاً قصد نداریم که اقدامات و شعارهای عدالت طلبان? شخص رئیس جمهور را نفی کنیم. اما نکته اینجاست که چون انتظارات از ایشان بالا‌تر است، اقدامات ایشان بیشتر زیر ذره بین قرار می‌گیرد و آنچه که در جواب نام? منتشر شده از دفتر رئیس جمهور توسط حمیدرضا افراشته گفته شده توجیهی بیش نیست. وی مدعی شده بود که «مخالفان گفتمان عدالت دکتر احمدی‌نژاد به این نتیجه رسیده‌اند که... گفتمان وی را با مثال‌های نقض زیر سؤال ببرند.» و «مردم به رئیس جمهور اعتماد دارند و چنین وصله‌ای به رئیس جمهور نمی‌چسبد».

بله، نمی‌چسبید! با آنچه که در مناظرات از ایشان دیدیم واقعاً هم چنین وصله‌ای به ایشان نمی‌چسبید. اما نام? منتشر شده حقیقت دارد هرچند که به نتیجه نرسیده باشد. مسلماً اجرای عدالت مهم است نه حرف از اجرای آن و فرقی بین رئیس جمهور و نزدیکان ایشان با دیگران وجود ندارد.
این یک نصیحت برادرانه به رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد است تا مبادا قصور و خدای ناکرده تقصیر ایشان در اجرای شعار‌هایشان به پای نارسا بودن شعار‌ها نوشته شود و اعتماد مردم نسبت به شخص ایشان و دولت محترم که به واسط? شعارهای انقلابیشان شکل گرفته، کاهش یابد.











لینک مطلب
 توسط مهران گلی در یکشنبه 90/7/24 ساعت  11:16 صبح نظر

فارس: یک عضو کمیسیون آموزش مجلس از هزینه بالای تحصیل در برخی دانشگاه‌های مناطق آزاد خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت دانشگاه‌های مناطق آزاد کشور گفت: دانشگاه‌هایی که در مناطق آزاد کشور اعم از قشم و کیش فعالیت دارند، شعباتی از دانشگاه‌های کشور هستند که به صورت آزاد فعالیت دارند و از دانشجویان خود ترمی 25 تا 30 میلیون تومان شهریه اخذ می‌کنند. وی افزود: دانشگاه‌های مناطق آزاد 13 تا 14 میلیون تومان از دانشجویان شهریه دریافت می‌کنند و 13 تا 14 میلیون تومان دیگر برای امکانات رفاهی، خدماتی و فوق‌برنامه دریافت می‌کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از این دانشگاه‌ها بازدید داشتند و مشاهده کردیم که هر پرس غذای دانشجویی 13 هزار تومان است.
سلیمی تصریح کرد: با توجه به این وضعیت، دانشجویی که بخواهد در یک مقطع تحصیلی در این دانشگاه‌ها تحصیل کند و مدرک دریافت کند، 200 میلیون تومان باید هزینه کند.

وی افزود: دانشجویانی که در این دانشگاه‌ها تحصیل می‌کنند، اغلب در مراکز استان‌ها ساکن بوده و هر هفته حدود 150 هزار تومان هزینه رفت و آمد به صورت سفر هوایی هزینه می‌کنند این در حالی است که افرادی در محلات هستند که برای شهریه 200 هزار تومانی دانشگاه پیام نور مستأصل مانده‌اند.

سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه آقازاده‌هایی هم هستند که در دانشگاه‌های مناطق آزاد تحصیل می‌‌کنند و اگر انکار کنند برخی از افراد خاص را سراغ دارم که در این دانشگاه‌ها مشغول تحصیلند و برخی از آن‌ها از فرزندان مسئولان هستند.




لینک مطلب
 توسط مهران گلی در یکشنبه 90/7/24 ساعت  11:12 صبح نظر