سفارش تبلیغ
صبا ویژن


سعی کنید قران انیس و مونستان باشد ، نه زینت دکورها وطاقچه های منزلتان شود ،بهتر است قرآن را زینت قلبتان کنید. شهید سید مجتبی علمدار

پایگاه تخصصی شهدا ...

آخرین مطالب ارسالی
شهید مدافع حرم فیروز حمیدی زاده
نایب امام دیگر نخواهد امد
شهدا را باذکر صلوات یاد کنید
بریم ددر ؟ کدوم ددر ؟
تشیع شهدای غواص در بجنورد
حضور رهبر انقلاب در گلزار شهدای بجنورد و زیارت امامزاده سید عباس
رزمنده های ما... همه معادله های اهل علم رو به هم زدند.
اعتکاف یادتون نره...
رمز عملیات یا ابوالفضل العباس علیه السلام...
دست ما رو هم بگیرید شهدا
نه خــوابه ! نه مــسته ! نه خــماره !
25 دی ماه سالگرد عروج ملکوتی شهید بایرام(مصطفی)کریمی
دوستان در مسجد النبی (ص) شهرستان بجنورد دهه 70
کلیپ ویدئیویی برادر علیرضا محمد زاده در جبهه
جای پدرم خالی
[همه عناوین(215)][عناوین آرشیوشده]

 

حفظ-وحدت

 

حفظ وحدت

توصیه‌اى که هم مربوط به ملت است هم مربوط به دولت و مسئولین است، مسأله‌ى حفظ وحدت است؛ همین مطلبى که امام در صحبت هفته‌ى گذشته‌شان این‌قدر با جدیت روى آن تکیه کردند. ما در سایه‌ى وحدت است که توانستیم به اینجا برسیم. ما در سایه‌ى همدلى است که توانستیم بزرگترین موانع را از سر راه خودمان برداریم.

بنده بارها به دوستان، در مجامع مختلف گفتم که اختلاف براى یک ملت و براى ملت ما فتنه است؛ دعواها بر سر هیچ، فتنه است. گاهى باید با اختلاف سلیقه‌ها ساخت. اختلاف نظرها را قبول کرد، باید تحمل کرد. گاهى باید احساسات را کنترل کرد، حتى آن کسى که احساس مى‌کند حق به جانب اوست، او هم بایستى تحمل کند و صبر کند براى اینکه اختلاف به‌وجود نیاید.

..بعضى خیال مى‌کنند اختلافاتشان با طرف مقابل خودشان، یک چیز اصولى است، یک چیز اسلامى است، یک چیز ایمانى است، یک مسأله‌ى اساسى سیاسى است؛ وقتى دقت مى‌کنیم، مى‌بینیم این‌جور نیست، مسأله مسأله‌ى غالباً عاطفى است، مسأله‌ى اخلاقى است. کسى کسى را دوست مى‌دارد، کسى کسى را دوست نمى‌دارد، همین منشاء اختلاف و ایجاد شکاف مى‌شود. و ما همیشه این تلاش را باید داشته باشیم، کوشش کنیم، سعى کنیم این اختلاف را نگذاریم توسعه پیدا کند و کوشش کنیم آن را بخوابانیم.

..یک عده‌اى از همین حالا، با اینکه یک سال به انتخابات تقریباً باقى مانده؛ در مسافرت، در رفتن به این شهر، به آن شهر، به آن مجلس، به آن منبر، به آن تریبون، سعى مى‌کنند مسائل اختلاف‌انگیز را مطرح کنند، براى انتخاباتى که هنوز مدت‌ها مانده؛ این کار کار درستى نیست. یک عده‌اى به خاطر طرفدارى از کسى، وقتى مى‌بینند علیه او  یک حرفى زده شد، یک اشاره‌اى شد، فریاد مى‌کشند. این کار لازم نیست، بلکه جایز نیست. بنده به سهم خودم عرض مى‌کنم، آن کسانى که به خاطر علاقه‌ى به من، در هر جاى کشور ممکن است به کسى اخم کنند؛ بنده خواهش مى‌کنم، به خاطر من همان اخم را هم نکنید.

..نگذاریم دشمن خداى نکرده احساس کند، البته دشمن ما مثل همیشه تحلیل‌هایشان بى‌توجه به پایه‌هاى ایمانى و اخلاص این مردم و مسئولین انجام مى‌گیرد. دل‌هایشان را خوش مى‌کنند. گاهى ما مى‌خوانیم این نوشته‌جات اینها را، تحلیل‌هاى اینها را که در روزنامه‌ها و مجلات چاپ مى‌شود، با برادران مسئول در سطح بالا، مى‌نشینیم به حماقت این تحلیلگرها و بى‌اطلاعیشان مى‌خندیم که چقدر اینها از باطن دل این مردم، از اصول انقلاب، از آن روح‌ها و افکار بلندى که در اسلام نهفته است و ایمان و عشق این مردم را تشکیل مى‌هد، بى‌خبر و بى‌اطلاع هستند، نمى‌توانند این مردم را بشناسند. به خاطر همین تحلیل‌هاى غلط، تاکنون همیشه استکبار جهانى از این ملت شکست خورده و من به شما عرض بکنم، باز هم براساس همین تحلیل‌هاى غلطش از این ملت، از این مسئولین، از این امام بزرگوار و عزیز و از این نظام جمهورى اسلامى، باز هم مکرر در مکرر شکست‌هایى منتظر استکبار جهانى هست؛ باز هم از این ملت شکست خواهد خورد.1365/12/29 

 

دانلود کلیپ صوتی حفظ وحدت                         حجم: 2.7 مگابایت




لینک مطلب
 توسط مهران گلی در جمعه 91/9/10 ساعت  6:42 عصر نظر